I. ZÁRUČNÁ DOBA A REKLAMÁCIE
1. Ustanovenia tohto článku VOP sa voči spotrebiteľovi platformy uplatnia v prípade, ak koná v postavení spotrebiteľa.
2. Spotrebiteľ je povinný uplatniť nároky z vád písomne, a to listom alebo e-mailom doručeným obchodníkovi, v ktorom presne popíše vadu a spôsob, akým sa vada prejavuje.
3. Spotrebiteľ je oprávnený reklamovať nefunkčnosť prístupu k digitálnemu obsahu u obchodníka prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu info@healthcoach.sk. Spotrebiteľ je povinný v rámci reklamácie špecifikovať, v čom spočíva reklamovaná nefunkčnosť prístupu k digitálnemu obsahu a uviesť, kedy sa tento nedostatok vyskytol. Zodpovednosť obchodníka v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania digitálneho obsahu z dôvodov na jeho strane je obmedzená len na povinnosť obnoviť jeho poskytovanie, ak je to možné.
4. Proces uplatňovania zodpovednosti za vady upravuje reklamačný poriadok obchodníka, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.
5. Spotrebiteľ, ktorý si uplatňuje reklamáciu uvedie svoju kontaktnú adresu (adresa bydliska, telefónne číslo a e-mail), na ktoré bude obchodníkom vyrozumený o spôsobe vybavenia reklamácie.
II. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
1. Ustanovenia tohto článku VOP sa voči spotrebiteľovi platformy uplatnia v prípade, ak koná v postavení spotrebiteľa.
2. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodník a so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým bola vybavená jeho reklamácia alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva.
3. Podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov môže spotrebiteľ svoje práva a nároky voči obchodníkovi uplatniť aj cestou alternatívneho riešenia sporu. Cieľom je dosiahnutie zmierlivého riešenia sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom.
4. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť spotrebiteľa o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, a to podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
5. Príslušným subjektom pre alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia. Viac informácii nájdete na jej internetovej stránke: www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
6. Na podanie návrhu na alternatívne riešenie sporu môže spotrebiteľ využiť aj platformu Európskej únie pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na internetovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr.